vart tog solen vägen ?!

jag har sprungit runt hela morgonen och jagat min bror och hans kompis.
såhär gick det till;
dom tog min nyckel och låste in mig på mitt rum. fast jag hoppa ut genom fönstret och kom bakvägen och skrämde skiten ur dom. (fan va smart jag är tänkte jag)
fast självklart var dom snäppet smartare, som sprang ut och hoppa in genom fönstret.
när dom hade läst allt som fanns och läsa på datorn och mobilen gick dom ut, låste dörren och tog nyckeln med sig.
sen blev jag skit sur och hämta flugsmällan och smiska dom och då fick jag tillbaka nyckeln.
haha vild morgon det där!

Men nu måste jag hoppa in i duschen för om en stund ska jag träffa poppo & cornelia vid hemma kväll.
vi ska hyra film och bara mysaaa eftersom det dåliga vädret.

pussaar &
ha en bra dag i skitvädret! pussar. /JULIAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0