Smögen nästa!

hej!
Jag kom nyss hem från Cornelia.
hon kom hem från cypern i typ förrgår och gissa om hon var brun?
-negeeeeeeer :(
jag har iallafall saknat henne massor så det var kul att träffa henne igen.
Igår natt kunde vi inte sova så vi spela in en film, hahaha skitkul! den kommer förmodligen upp här på bloggen så småning om.

Men i morgon drar vi till smögen :D niceeeee
det ska bli bra väder har jag hört , (om det som ttela säger stämmer men det brukar ju inte vara så så vi får se hur det blir)
men vi ska iallafall gå på smögenbryggan och sen ska vi förmodligen åka och bada & sola någonstans därborta.
vi ska även knäppa massa bilder! så vi kan göra en fin header &så :) 

Nu ska jag äta grillaaat, gott!
puss

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0