Ny vaken

hejdär! sitter i soffan och äter frukost, och kollar på något dåligt tv program..
ska snart gå upp och storstäda mitt rum, inte så himla kul!
men ett plus är ju att jag får pengar för det OCH det behövdes eftersom jag
är gaaanska pank. barnbidraget kommer om 12 dagar så jag måste ha någonting
att leva på :D hehe

-dagen idag blir nog att vara med julia, jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det
kommer vi väl på senare!

ååh jag är sur på en sak också, det är att våra kategorier har flyttats ner längst ner
på hela bloggen. vet inte varför? så om ni vill kolla på något speciellt inlägg så får
ni gå längst ner på sidan!

/ c


webb bild. vi älskar't!

Kommentarer
Postat av: Marielle

söt blogg & bild :)

2010-07-08 @ 19:40:48
URL: http://supernovaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0