home sweeet homeee

nu är jag också hemma efter en vecka på kusten!
jag har haft de superbra men ändå skönt att komma hem
måste bara tillägga att det är sjukt kallt här om man jämför med bovall
för någon timma sen låg jag ute på en klippa och sola och det va jättevarmt och gött
men aaaa det är ju sverige vi pratar om så vad ska man förvänta sig likom?! haha
det har inte blivit så mycket bilder för min kamera suger och jag vill ha en systemkamera!!!!
men jag ska ladda över bilder till datorn senare så får se om det kanske blev någon bild ändå :D
nu när både jag och cornelia är hemma så kommer det bli betydligt mer uppdatering
och hoppas ni har haft en lika bra vecka som jag
/julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0