ganska så lång text!

haallå :D
såg precis att julia hade upptaderat lite, göttans att hon kan skriva någoting så slipper ni lyssna på vad jag har gjort hela tiden! :) 
dagen idag blir ganska så trög, eller ah lite iaf! snart ska jag möta pappa och vi ska kolla på en mobil till mig eftersom den andra går sönder hela tiden, så jag varnar er. köp INTE sony ericsson W595..
men efter det så ska jag packa till grebbesta. ska dit med mamma, moster och kusin i några dagar så det kommer inte bli mkt uppdatering för mig eller julia.. hoppas att ni inte slutar läsa bloggen när vi är borta bara! (a)


btw så är jag happyface idag för att barnbidraget har kommit och jag är inte pank längre!!!!!!


bild från skolavslutning,

Kommentarer
Postat av: Lisa

söt bild

hur mycket får du i barnbidrag? :)

2010-07-20 @ 13:19:15
Postat av: cornelia

tack, :)



jag får 1000 kr fast nu får jag 800 för jag håller på att betala av en grej.. :D

2010-07-20 @ 13:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0