d-d-d-donken

hejsaaan
har precis tryckt i mig en hamburgare från donken
jag som va ute och sprang i morse...
den springturen hjälpte nog mycket!
haha nämen nu ska jag lägga mig och kolla på film
lite halv dåligt väder idag elleer!
sen ska jag även städa mitt rum
och byta i min säng (ida har kladdat med choklad i hela sängen så det ser ut som jag har bajsat på mig?! )
ska även försöka hinna med att åka till överby idag också ,
får se hur det blir med de.
puss och kram /julia
bild från igår.
ida hoppar med alla små-barn lägg märke till att alla små kollar på henne hahaha!
hon e fööör goo!

Kommentarer
Postat av: Diana

Superfin blogg du hade ! :)

2010-07-28 @ 15:31:33
URL: http://duumles.blogg.se/
Postat av: ida

haha., det var ju du som sa att jag skulle gå upp och hoppa så att du kunde ta en bild.

du är go du !

<3

2010-07-28 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0