hissar & dissar

haalåå :D 
tänke hissa och dissa lite filmer, eller ah dom filmerna jag och ida såg på!

/ c


the day the earth stood still - ganska så dålig film,
hade ingen handling och den var trög så en fet DISS
till denna tråkiga film! rekomenderas inte!!


the simpsons movie - haha riktigt grym film och serie!
älskar simpsons! kollar faktist på det ganska ofta?!
garvar hela tiden,, fast det äär typ bara jag som gillar
det av mina kompisar.. men iaf, en stor HISS! :D


marley and me - denna film är en helt underbar film!
så himla rolig i början och sedan så sorlig i slutet :(
jahg och ida bölade som fan! HISS HISS HISS! se den nu!


snakes on a plane - detta är en filmk som får en att
hoppa upp ur soffan och skrika! haha :D ne men jag
blev allt skrämd ett antal gånger när det ploppar upp
ormar rakt i fejset! rekomenderas, en enkel HISS!


horton - jag antar att det mer är en barnfilm, den var
trög och det hände inte spå mkt.. även fast figurerna
i det lilla kornet var roliga så var filemn tråkig! DISS!

Kommentarer
Postat av: ida

haha., vi är ju dem enda typ som gillar the simpsons, :D



marley&me är så himla fin. grät ju som aldrig förr,

2010-08-04 @ 12:30:36
Postat av: cornelia

hhaha yepp ;) <3

våran humor är bääst!

2010-08-04 @ 23:43:44
Postat av: cornelia

hhaha yepp ;) <3

våran humor är bääst!

2010-08-04 @ 23:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0